selamat datang ke blog saya

Tuesday, 20 March 2012

kawan!!

Ade jenis kawan yang setia. Ada juga kawan yang depan kite lain belakang kite lain. Zaman sekarang susah nak cari kawan yg betul-betul memahami kite. Mana la saya nak cari kawan yang betul-betul paham saya. Kadang-kadang terfikir untuk duduk seorang diri. Tapi bila ade kawan berbeza dengan kite duduk sengsorang. Kawan yang memberi kite kebahagiaan time kite sunyi,sedih dll. Dulu saya ade kawan yang selalu menyakitkan hati setiap kali dia berkata-kata. Mungkin dulu saya boleh tahan tapi sekarang tidak lagi. Dulu saya fikir perasaan orang sebab fikir KAWAN. Tapi sampai bile saya nak jage hati orang sedangkan hati kite sendiri dia tak jage. Sekarang bila dengan dia saya dah tak boleh nak cakap lebih-lebih or cakap seperti kawan rapat. Saya hanya boleh bercakap dengan dia bila ade hal yang penting-penting sahaja. Dia meminta maaf dan ingin kembali seperti dahulu tapi saya boleh nak kembali seperti dahulu. Saya hanya mampu memaafkan perbuatan dia. Nampak seperti saya ni pentingkan diri. Tapi bila fikir tentang hati saya tak boleh nak kawal perasaan dan akan menyebabkan saya benci sangat kat dia. Cukup baik saya maafkan dia. Ikutkan hati saya nak je biar kan.

##Ceita ni kalau ada yang terasa saya tak kisah pon. Ikut suka saya lah blog saya.